Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1513
Title: Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів: автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04
Other Titles: Future Primary School Teachers’ Training for the Use of the Individual-and-Differential Approach to Pupils’ Physical Education
Authors: Іванніков, Сергій Іванович
Ivannikov, Sergiy Ivanovych
Keywords: підготовка
майбутні вчителі початкової школи
фізичне виховання учнів
індивідуально-диференційований підхід
підготовленість
педагогічні умови
future primary school teachers
individual-and-differential approach
preparedness
pedagogical conditions
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Іванніков, С. І. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Сергій Іванович Іванніков; наук. кер. Е. Е. Карпова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 21 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. Розкрито сутність і особливості реалізації індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів початкової школи. Визначено структуру, обґрунтовано педагогічні умови і модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів; схарактеризовано компоненти , показники, критерії і рівні їхньої підготовленості до застосування індивідуально-диференційованого підходу у фізичному вихованні учнів. l teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education. The essence and peculiarities enabling the realization of the individual-and-differential approach to pri-mary school pupils’ physical education are revealed. The structure of future primary school teachers’ training for the use of the individual-and-differential approach to pupils’ physical education is defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1513
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivannikov.pdf753.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.