Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15128
Назва: Balenciaga is a brand of influencer in the world of fashion
Автори: Voskoboinik, Anastasia
Ключові слова: Balenciaga
fashion
Дата публікації: 2022
Видавництво: Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки
Бібліографічний опис: Voskoboinik A. Balenciaga is a brand of influencer in the world of fashion / Anastasia Voskoboinik // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 16-17.
Короткий огляд (реферат): With the skyrocketing popularity of streetwear, old fashion houses have finally realized that in order to remain significant, they need to be in demand among young people. So far, only Balenciaga has had the courage to hire a new wave designer as creative director and give him full creative freedom.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15128
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voskoboinik.pdf3.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.