Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15128
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVoskoboinik, Anastasia-
dc.date.accessioned2022-06-10T09:43:02Z-
dc.date.available2022-06-10T09:43:02Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationVoskoboinik A. Balenciaga is a brand of influencer in the world of fashion / Anastasia Voskoboinik // Бренд-менеджмент: сучасні інновації, тенденції та міжнародні практики. Програма та Матеріали Міжнародного круглого столу (17 листопада 2021 р.) / За заг. редакцією О. Б. Петінової; Університет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економіки. – Одеса-Бенбу, 2022. – C 16-17.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15128-
dc.description.abstractWith the skyrocketing popularity of streetwear, old fashion houses have finally realized that in order to remain significant, they need to be in demand among young people. So far, only Balenciaga has had the courage to hire a new wave designer as creative director and give him full creative freedom.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherУніверситет Ушинського, Аньхойський університет фінансів та економікиuk
dc.subjectBalenciagauk
dc.subjectfashionuk
dc.titleBalenciaga is a brand of influencer in the world of fashionuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voskoboinik.pdf3.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.