Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1505
Назва: Психологічні особливості самосприйняття як фактор соціалізації підлітків
Інші назви: Psychological features of self-perception as a factor of socialization of adolescents.
Автори: Ван, Джун
Van, Dzhun
Ключові слова: соціалізація підлітків
індивідуальна соціальна ситуація розвитку
самосприйняття
структура самосприйняття
типи самосприйняття
самовідношення
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Ван Джун Психологічні особливості самосприйняття як фактор соціалізації підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ван Джун; наук. кер. М. Ф. Будіянський; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 19 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей самосприйняття як фактору соціалізації підлітків. Самосприйняття розглядається й як психічний пізнавальний процес, спрямований на власний світ суб’єкту, і як продукт самосвідомості, що виступає складним за своєю структурою онтогенетичним утворенням особистості. Виявлено, що специфіка самосприйняття молодшого підлітка залежить від поєднання когнітивної компоненти, яка відбиває самопізнання, оцінку свого «Я», власних якостей і здібностей; емоційної компоненти, яка відбиває ставлення до себе; конативної компоненти, яка втілює готовність до дій, спрямованих на самомоделювання, ідентифікацію. The Dissertation is devoted to be research of psychological features of self-perception as a factor of socialization of adolescents. Self-perception is examined and as a psychical cognitive process, directed at self-cognition and evaluation of one’s own ego, of one’s own qualities and capabilities and is a complex structure of ontogenetic formation of personality. It has been found that specificity of self-perception of junior adolescents depends on combination of the cognitive component, which reflects self-cognition, evaluation of adolescent ego, his own qualities and capabilities; on the emotional component, which represents the adolescent attitude towards himself; on the conative component which represents readiness to actions directed at self-modelling and identification.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1505
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Van, Dzhun.pdf784.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.