Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1497
Назва: Підготовка майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів
Інші назви: Preparation of the future teachers to valeological education of the pupils of general educational institutions
Автори: Адєєва, Ольга Вікторівна
Adeyeva, Olga Viktorivna
Ключові слова: валеологічне виховання
учні загальноосвітніх навчальних закладів
валеологічна культура
підготовка
валеологізація освітнього середовища
valeological education
pupils of general educational institutions
valeological culture
preparation
valeologination of educational environment
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Адєєва, О. В. Підготовка майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ольга Вікторівна Адєєва; наук. кер. Е. Е. Карпова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні розкрито сутність валеологічної культури вчителя, як показника підготовки майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів, схарактеризовано її компоненти (імперативно-когнітивний, операційно-діяльнісний, ціннісно-орієнтаційний), показники та критерії оцінювання (обізнаність, навченість, спрямованість) рівнів підготовки майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Проаналізовано стан підготовки вчителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії та практиці. Визначено й теоретично обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до валеологічного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. In the dissertation research the essence of the teacher valeological culture is exposed, as parameter of preparation of the future teachers to the valeological schoolboys education, its components (imperative-cognitive, operational-active, value-orientation), parameters and criterion of estimations (awareness, training, orientation) levels of preparation of the future teachers to the valeological pupils education of general educational institutions are characterized. The condition of preparation of the teachers to valeological education of the pupils of general educational institutions in the pedagogical theory and practice is analyzed. А pedagogical conditions of preparation of the future teachers to valeological education of the pupils of general educational institutions is determined and theoretically is proved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1497
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Adeyeva Olga Viktorivna.aref.pdf151.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.