Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14934
Title: Педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано
Authors: Gorozhankina, Oksana Yuriivna
Горожанкіна, Оксана Юріївна
Keywords: компетентність
інтерпретація
інтерпретаційна компетентність
педагогічні умови
майбутні вчителі музичного мистецтва
competence
interpretive competence
future teachers of music art
інтерпретація
pedagogical conditions
pedagogical conditions
Issue Date: 2018
Publisher: Херсонський державний університет
Citation: Горожанкіна О. Ю. Педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності в майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано / О. Ю. Горожанкіна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 82(2). - С. 107-111.
Abstract: У статті представлено результати теоретичного узагальнення та практичного вирішення проблеми формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі навчання гри на фортепіано, визначено та обґрунтовано педагогічні умови формування інтерпретаційної компетентності майбутніх учителів музики в процесі занять у фортепіанному класі. The article presents the results of theoretical generalization and practical solution of the problem of formation of interpretive competence of future music teachers in the process of learning to play the piano, identifies and substantiates pedagogical conditions for the formation of interpretive competence of future music teachers in piano lessons.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14934
Appears in Collections:Кафедра музично – інструментальної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gorozhankina Oksana Yuriivna 2018.pdf188.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.