Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1492
Title: Формування дискурсивної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів
Other Titles: Discourse Competence Development of Philological Faculty Students in Higher Education Establishments
Authors: Кучерява, Оксана Анатоліївна
Kucheryava, Oksana Anatoliіvna
Keywords: дискурс
текст
писемна комунікація
дискурсивний аналіз тексту
дискурсивна компетенція
discourse
text
writing competence
the discourse text analysis
the discourse competence
Issue Date: 2007
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кучерява, О. А. Формування дискурсивної компетенції студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Оксана Анатоліївна Кучерява; наук. кер. Ж. Д. Горіна; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 219 с. + Додатки / О. А. Кучерява. - Одеса, 2007. - 95 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі формування дискурсивної компетенції у сфері писемної комунікації студентів філологічних факультетів вищих навчальних закладів; розроблено, науково обґрунтовано й апробовано експериментальну методику, зміст якої узгоджено з трьома етапами лінгводидактичної моделі: когнітивно-збагачувальним, операційно-аналітичним і комунікативно-дослідницьким; запропоновано систему вправ, спрямованих на формування вмінь, які складають основу дискурсивної компетенції, схеми повного і часткового дискурсивного аналізів тексту, уточнено сукупність методів і прийомів роботи, а також організаційні форми, і визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність процесу формування дискурсивної компетенції у сфері писемної комунікації. The dissertation is devoted to the problem of the discourse competence development in the domain of students’ writing competence of the pedagogical faculties of higher educational establishments; experimental methods the contents of which have agreed to the three stages of the linguistic and didactic model: cognitive and enriching, operative and analytical, communicative and investigative have been scientifically grounded and approved; a system of exercises aimed at forming skills that contribute to the discourse competence basis, schemes of the full and partial discourse analysis of the text have been offered; the integrity of methods and devices of work and organizing forms have been specified; pedagogical conditions that provide effective process of the discourse competence development in the domain of writing communication have been defined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1492
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Discourse Competence pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open
dodatok.pdf450.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.