Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14909
Назва: Нові наголоси науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничих дисциплін
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Ключові слова: діяльність вчителів природничих дисциплін
науково-методичний супровід
післядипломна педагогічна освіта
професійні потреби
освітні послуги
Дата публікації: 2021
Видавництво: Астрая
Бібліографічний опис: Папач О. І. Нові наголоси науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничих дисциплін / О. І. Папач // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» ХХVІІ Каширинські читання.(м. Полтава 27-28 травня 2021 р.). – Полтава: Астрая, 2021. – С. 249-253.
Короткий огляд (реферат): Необхідно формувати у вчителів середньої ланки розуміння, сприйняття та закріплення у власному професійному арсеналі нових ролей, щоб діти початкової школи, які прийдуть в середню, не відчули дискомфорту у навчанні. У зв’язку з цим з’являється необхідність у нових підходах до здійснення науково-методичного супроводу діяльності вчителів середньої школи.Заклади післядипломної педагогічної освіти перестали були монополістами у сфері забезпечення професійного зростання вчителів як в рамках підвищення кваліфікації, так і в ході надання їм науково-методичногосупроводу. Нині вчителі, як і учні, мають можливість отримувати будь-яку інформацію з різних джерел на власний розсуд.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14909
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papach Olha Ivanivna2021.pdf317.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.