Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-05-12T19:00:39Z-
dc.date.available2022-05-12T19:00:39Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПапач О. І. Нові наголоси науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничих дисциплін / О. І. Папач // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» ХХVІІ Каширинські читання.(м. Полтава 27-28 травня 2021 р.). – Полтава: Астрая, 2021. – С. 249-253.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14909-
dc.description.abstractНеобхідно формувати у вчителів середньої ланки розуміння, сприйняття та закріплення у власному професійному арсеналі нових ролей, щоб діти початкової школи, які прийдуть в середню, не відчули дискомфорту у навчанні. У зв’язку з цим з’являється необхідність у нових підходах до здійснення науково-методичного супроводу діяльності вчителів середньої школи.Заклади післядипломної педагогічної освіти перестали були монополістами у сфері забезпечення професійного зростання вчителів як в рамках підвищення кваліфікації, так і в ході надання їм науково-методичногосупроводу. Нині вчителі, як і учні, мають можливість отримувати будь-яку інформацію з різних джерел на власний розсуд.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherАстраяuk
dc.subjectдіяльність вчителів природничих дисциплінuk
dc.subjectнауково-методичний супровідuk
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаuk
dc.subjectпрофесійні потребиuk
dc.subjectосвітні послугиuk
dc.titleНові наголоси науково-методичного супроводу діяльності вчителів природничих дисциплінuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna2021.pdf317.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.