Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14905
Назва: | Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) |
Автори: | Папач, Ольга Іванівна Papach, Olha Ivanivna |
Ключові слова: | природничо-математична освіта неперервна освіта в Україні реформування шкільної освіти українська школа освітній процес |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Кафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології , Люблінська Політехніка |
Бібліографічний опис: | Папач О. І. Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) / Папач О. І. // Матеріали Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС»,(м. Люблін, Республіка Польща, 2020 р., 25-26 сентября). – Люблін : Люблінська Політехніка, 2020. – С. 75-79. |
Короткий огляд (реферат): | Шкільна природничо-математична освіта є надзвичайно важливим і необхідним компонентом інтелектуального та творчого розвитку особистості, формування її наукового світогляду. В останні роки негативним фактором впливу на розвиток вітчизняної економіки є нестача фахівців природничо-математичної спрямованості. «Основною причиною такого дефіциту є втрата популярності науково-технічних, інженерних професій і, як наслідок, зниження рівня заінтересованості у вивченні предметів природничої, технологічної, математичної освітніх галузей у здобувачів освіти, про що свідчить, зокрема, негативна динаміка кількості випускників закладів загальної середньої освіти, які проходять зовнішнє незалежне оцінювання з математики, фізики, хімії та біології. Протягом наступних років перед школами та закладами післядипломної педагогічної освіти постанутьпитання опанування трансформації змісту й методичного супроводу шкільної природничо-математичної освіти, застосування інтеграції та інформатизації навчальних предметів як провідних тенденцій розвитку освіти й суспільства в цілому. Вже нині актуальним є оволодіння педагогічними технологіями, необхідними для вдалого викладання інтегрованого курсу «Природничі дисципліни». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14905 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf | 172.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.