Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14905
Назва: Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область)
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Ключові слова: природничо-математична освіта
неперервна освіта в Україні
реформування шкільної освіти
українська школа
освітній процес
Дата публікації: 2020
Видавництво: Кафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології , Люблінська Політехніка
Бібліографічний опис: Папач О. І. Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) / Папач О. І. // Матеріали Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС»,(м. Люблін, Республіка Польща, 2020 р., 25-26 сентября). – Люблін : Люблінська Політехніка, 2020. – С. 75-79.
Короткий огляд (реферат): Шкільна природничо-математична освіта є надзвичайно важливим і необхідним компонентом інтелектуального та творчого розвитку особистості, формування її наукового світогляду. В останні роки негативним фактором впливу на розвиток вітчизняної економіки є нестача фахівців природничо-математичної спрямованості. «Основною причиною такого дефіциту є втрата популярності науково-технічних, інженерних професій і, як наслідок, зниження рівня заінтересованості у вивченні предметів природничої, технологічної, математичної освітніх галузей у здобувачів освіти, про що свідчить, зокрема, негативна динаміка кількості випускників закладів загальної середньої освіти, які проходять зовнішнє незалежне оцінювання з математики, фізики, хімії та біології. Протягом наступних років перед школами та закладами післядипломної педагогічної освіти постанутьпитання опанування трансформації змісту й методичного супроводу шкільної природничо-математичної освіти, застосування інтеграції та інформатизації навчальних предметів як провідних тенденцій розвитку освіти й суспільства в цілому. Вже нині актуальним є оволодіння педагогічними технологіями, необхідними для вдалого викладання інтегрованого курсу «Природничі дисципліни».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14905
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf172.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.