Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14905
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.date.accessioned2022-05-12T18:15:47Z-
dc.date.available2022-05-12T18:15:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПапач О. І. Реалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область) / Папач О. І. // Матеріали Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук в Україні та країнах ЄС»,(м. Люблін, Республіка Польща, 2020 р., 25-26 сентября). – Люблін : Люблінська Політехніка, 2020. – С. 75-79.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14905-
dc.description.abstractШкільна природничо-математична освіта є надзвичайно важливим і необхідним компонентом інтелектуального та творчого розвитку особистості, формування її наукового світогляду. В останні роки негативним фактором впливу на розвиток вітчизняної економіки є нестача фахівців природничо-математичної спрямованості. «Основною причиною такого дефіциту є втрата популярності науково-технічних, інженерних професій і, як наслідок, зниження рівня заінтересованості у вивченні предметів природничої, технологічної, математичної освітніх галузей у здобувачів освіти, про що свідчить, зокрема, негативна динаміка кількості випускників закладів загальної середньої освіти, які проходять зовнішнє незалежне оцінювання з математики, фізики, хімії та біології. Протягом наступних років перед школами та закладами післядипломної педагогічної освіти постанутьпитання опанування трансформації змісту й методичного супроводу шкільної природничо-математичної освіти, застосування інтеграції та інформатизації навчальних предметів як провідних тенденцій розвитку освіти й суспільства в цілому. Вже нині актуальним є оволодіння педагогічними технологіями, необхідними для вдалого викладання інтегрованого курсу «Природничі дисципліни».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherКафедра педагогіки та соціального управління Інституту права та психології , Люблінська Політехнікаuk
dc.subjectприродничо-математична освітаuk
dc.subjectнеперервна освіта в Україніuk
dc.subjectреформування шкільної освітиuk
dc.subjectукраїнська школаuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleРеалізація завдань шкільної природничо-математичної освіти засобами неперервної освіти в Україні (Одеська область)uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna 2020.pdf172.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.