Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900
Назва: | Підсумки роботи експериментального майданчика обласного рівня з проблеми ”Розвиток множинного інтелекту учнів поліпрофільного ліцею на основі модульної організації навчально-виховного процесу” на базі ліцею «Приморський» м. Одеса |
Автори: | Папач, Ольга Іванівна Папач, Ольга Ивановна Papach, Olha Ivanivna Переступняк, А. В. |
Ключові слова: | науково-методичний супровід розвиток творчих здібностей учнів профільне шкільне навчання організація освітнього процесу природничо-математичні дисципліни позаурочна діяльність учнів експериментальний майданчик модульна організація навчально-виховного процесу множинний інтелект учнів поліпрофільний ліцей |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Видавнича група "Основа" |
Бібліографічний опис: | Папач О. І. Розвиток множинного інтелекту: експериментальна діяльність закладів освіти; модульна організація освітнього процесу / О. І. Папач, А. В. Переступняк. – Харків : Вид. група ”Основа”, 2018. – 160 с. – (Серія ”Бібліотека журналу ”Управління школою”. Вип. 11(190)). |
Короткий огляд (реферат): | Методисти та викладачі кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій ООІУВ протягом останніх років здійснювали науково-методичний супровід семи експериментальних майданчиків обласного рівня, в тому числі і на базі ліцею «Приморський» м. Одеса, п’ятирічна робота в рамках якого була завершена у січні 2016 року. Головний акцент в роботі колектив ліцею завжди робив на розвиток творчих здібностей учнів та урахування запитів і потреб кожного учня через реалізацію його здібностей на основі профільного навчання. У зв’язку з реформою шкільної освіти профільність навчання знову стає надзвичайно актуальною. Вона є засобом диференціації та індивідуалізації навчання, коли за рахунок змін у структурі, змісті та організації освітнього процесу більш повно враховуються інтереси, схильності і здібності учнів, розширюються можливості вибудовування учнем власної, індивідуальної освітньої траєкторії, створюються умови для освіти старшокласників відповідно до їх професійних інтересів і намірів щодо продовження освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра математики і методики її навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2018.pdf | 4.04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.