Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900
Назва: Підсумки роботи експериментального майданчика обласного рівня з проблеми ”Розвиток множинного інтелекту учнів поліпрофільного ліцею на основі модульної організації навчально-виховного процесу” на базі ліцею «Приморський» м. Одеса
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Папач, Ольга Ивановна
Papach, Olha Ivanivna
Переступняк, А. В.
Ключові слова: науково-методичний супровід
розвиток творчих здібностей учнів
профільне шкільне навчання
організація освітнього процесу
природничо-математичні дисципліни
позаурочна діяльність учнів
експериментальний майданчик
модульна організація навчально-виховного процесу
множинний інтелект учнів
поліпрофільний ліцей
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавнича група "Основа"
Бібліографічний опис: Папач О. І. Розвиток множинного інтелекту: експериментальна діяльність закладів освіти; модульна організація освітнього процесу / О. І. Папач, А. В. Переступняк. – Харків : Вид. група ”Основа”, 2018. – 160 с. – (Серія ”Бібліотека журналу ”Управління школою”. Вип. 11(190)).
Короткий огляд (реферат): Методисти та викладачі кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій ООІУВ протягом останніх років здійснювали науково-методичний супровід семи експериментальних майданчиків обласного рівня, в тому числі і на базі ліцею «Приморський» м. Одеса, п’ятирічна робота в рамках якого була завершена у січні 2016 року. Головний акцент в роботі колектив ліцею завжди робив на розвиток творчих здібностей учнів та урахування запитів і потреб кожного учня через реалізацію його здібностей на основі профільного навчання. У зв’язку з реформою шкільної освіти профільність навчання знову стає надзвичайно актуальною. Вона є засобом диференціації та індивідуалізації навчання, коли за рахунок змін у структурі, змісті та організації освітнього процесу більш повно враховуються інтереси, схильності і здібності учнів, розширюються можливості вибудовування учнем власної, індивідуальної освітньої траєкторії, створюються умови для освіти старшокласників відповідно до їх професійних інтересів і намірів щодо продовження освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papach Olha Ivanivna 2018.pdf4.04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.