Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Папач, Ольга Іванівна | - |
dc.contributor.author | Папач, Ольга Ивановна | - |
dc.contributor.author | Papach, Olha Ivanivna | - |
dc.contributor.author | Переступняк, А. В. | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-12T16:51:28Z | - |
dc.date.available | 2022-05-12T16:51:28Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Папач О. І. Розвиток множинного інтелекту: експериментальна діяльність закладів освіти; модульна організація освітнього процесу / О. І. Папач, А. В. Переступняк. – Харків : Вид. група ”Основа”, 2018. – 160 с. – (Серія ”Бібліотека журналу ”Управління школою”. Вип. 11(190)). | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900 | - |
dc.description.abstract | Методисти та викладачі кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій ООІУВ протягом останніх років здійснювали науково-методичний супровід семи експериментальних майданчиків обласного рівня, в тому числі і на базі ліцею «Приморський» м. Одеса, п’ятирічна робота в рамках якого була завершена у січні 2016 року. Головний акцент в роботі колектив ліцею завжди робив на розвиток творчих здібностей учнів та урахування запитів і потреб кожного учня через реалізацію його здібностей на основі профільного навчання. У зв’язку з реформою шкільної освіти профільність навчання знову стає надзвичайно актуальною. Вона є засобом диференціації та індивідуалізації навчання, коли за рахунок змін у структурі, змісті та організації освітнього процесу більш повно враховуються інтереси, схильності і здібності учнів, розширюються можливості вибудовування учнем власної, індивідуальної освітньої траєкторії, створюються умови для освіти старшокласників відповідно до їх професійних інтересів і намірів щодо продовження освіти. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавнича група "Основа" | uk |
dc.subject | науково-методичний супровід | uk |
dc.subject | розвиток творчих здібностей учнів | uk |
dc.subject | профільне шкільне навчання | uk |
dc.subject | організація освітнього процесу | uk |
dc.subject | природничо-математичні дисципліни | uk |
dc.subject | позаурочна діяльність учнів | uk |
dc.subject | експериментальний майданчик | uk |
dc.subject | модульна організація навчально-виховного процесу | uk |
dc.subject | множинний інтелект учнів | uk |
dc.subject | поліпрофільний ліцей | uk |
dc.title | Підсумки роботи експериментального майданчика обласного рівня з проблеми ”Розвиток множинного інтелекту учнів поліпрофільного ліцею на основі модульної організації навчально-виховного процесу” на базі ліцею «Приморський» м. Одеса | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра математики і методики її навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Papach Olha Ivanivna 2018.pdf | 4.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.