Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorПапач, Ольга Ивановна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorПереступняк, А. В.-
dc.date.accessioned2022-05-12T16:51:28Z-
dc.date.available2022-05-12T16:51:28Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПапач О. І. Розвиток множинного інтелекту: експериментальна діяльність закладів освіти; модульна організація освітнього процесу / О. І. Папач, А. В. Переступняк. – Харків : Вид. група ”Основа”, 2018. – 160 с. – (Серія ”Бібліотека журналу ”Управління школою”. Вип. 11(190)).uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14900-
dc.description.abstractМетодисти та викладачі кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій ООІУВ протягом останніх років здійснювали науково-методичний супровід семи експериментальних майданчиків обласного рівня, в тому числі і на базі ліцею «Приморський» м. Одеса, п’ятирічна робота в рамках якого була завершена у січні 2016 року. Головний акцент в роботі колектив ліцею завжди робив на розвиток творчих здібностей учнів та урахування запитів і потреб кожного учня через реалізацію його здібностей на основі профільного навчання. У зв’язку з реформою шкільної освіти профільність навчання знову стає надзвичайно актуальною. Вона є засобом диференціації та індивідуалізації навчання, коли за рахунок змін у структурі, змісті та організації освітнього процесу більш повно враховуються інтереси, схильності і здібності учнів, розширюються можливості вибудовування учнем власної, індивідуальної освітньої траєкторії, створюються умови для освіти старшокласників відповідно до їх професійних інтересів і намірів щодо продовження освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавнича група "Основа"uk
dc.subjectнауково-методичний супровідuk
dc.subjectрозвиток творчих здібностей учнівuk
dc.subjectпрофільне шкільне навчанняuk
dc.subjectорганізація освітнього процесуuk
dc.subjectприродничо-математичні дисципліниuk
dc.subjectпозаурочна діяльність учнівuk
dc.subjectекспериментальний майданчикuk
dc.subjectмодульна організація навчально-виховного процесуuk
dc.subjectмножинний інтелект учнівuk
dc.subjectполіпрофільний ліцейuk
dc.titleПідсумки роботи експериментального майданчика обласного рівня з проблеми ”Розвиток множинного інтелекту учнів поліпрофільного ліцею на основі модульної організації навчально-виховного процесу” на базі ліцею «Приморський» м. Одесаuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра математики і методики її навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Papach Olha Ivanivna 2018.pdf4.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.