Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14879
Назва: "How do i know that i have learnt?" A focus on involvement in learning processes
Автори: Bjørg, Brekke Sørskog
Ключові слова: earning dialogue
personal achievement goals
assessment
assessment criteria
assessment of learning
assessment of achieving
self assessment
feedback
collaborative learning process
active involvement
discussion
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Bjørg Brekke Sørskog "How do i know that i have learnt?" A focus on involvement in learning processes / Bjørg Brekke Sørskog // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 9. – С. 10-13.
Короткий огляд (реферат): The article raises the question "What helps learners learn?" The author believes that active involvement of learners in the learning process implying free choice of educational tools and strategies, collaborative discussing criteria for assessing working results and continuous dialogue between participants of educational process, is an effective solution of the raised problem.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14879
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bjørg Brekke Sørskog.pdf170.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.