Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14875
Назва: Зарубіжний досвід ефективності шкіл у досягненні необхідних результатів із навчання, охорони здоров’я та соціального розвитку
Інші назви: Overseas experience of school effectiveness in achieving the required learning, health and social development outcomes
Автори: Богатов, Андрій Олексійович
Bohatov, Andrii Oleksiyovych
Ключові слова: реформування освіти
зарубіжний досвід
загальноосвітні школи
чинники ефективності
охорона здоров’я
education reform
foreign experience
secondary schools
efficiency factors
health care
Дата публікації: 2019
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Богатов А. О. Зарубіжний досвід ефективності шкіл у досягненні необхідних результатів із навчання, охорони здоров’я та соціального розвитку / А. О. Богатов // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 17(2). - С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена одній із актуальних проблем реформування соціальної сфери, до якої належать освіта й охорона здоров’я, – створення нової системи української освіти, в якій охорона, зміцнення та збереження здоров’я посідало б провідне місце серед пріоритетів загальноосвітньої школи. Проведено ідентифікацію наявних зарубіжних матеріалів стосовно основних проблем охорони здоров’я в школах і відповідних висновків, отриманих із досліджень у галузі освіти. Окрім того, надано короткий опис дієвих підходів до проблемних питань, а також список обраних посилань з акцентом на метааналізі. The article focuses on one of the pressing issues of reforming the social sphere to which education and health care relate – the creation of a new system of Ukrainian education in which the protection, promotion and preservation of health would be a leading place among the main priorities of a comprehensive school. The identification of available foreign materials on the main health problems in schools and the relevant findings from educational research. In addition, a brief description of actionable approaches to problematic issues and a list of selected links with a focus on meta-analysis are provided. The focus is on identifying factors for the effectiveness of school activities towards an effective combination of education, health and social development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14875
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohatov Andrii Oleksiyovych 2019.pdf151.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.