Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14864
Назва: Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів
Автори: Яблонська, Тетяна Миколаївна
Яблонская, Татьяна Николаевна
Yablonska, Tetyana Mykolaivna
Ключові слова: педагогічна підготовка
рольова перспектива
стратегія підвищення якості педагогічної підготовки
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 163-168.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. Педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості і забезпечення високого рівня професіоналізму майбутнього вчителя-філолога здійснюється за рахунок реалізації принципу рольової перспективи. Механізмом реалізації рольової перспективи виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється під час педагогічної підготовки через різні форми аудиторних занять, самостійної роботи з педагогічних дисциплін і педагогічної практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14864
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yablonska.pdf546.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.