Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яблонська, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Яблонская, Татьяна Николаевна | - |
dc.contributor.author | Yablonska, Tetyana Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-05T15:21:17Z | - |
dc.date.available | 2022-05-05T15:21:17Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Яблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 163-168. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14864 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. Педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості і забезпечення високого рівня професіоналізму майбутнього вчителя-філолога здійснюється за рахунок реалізації принципу рольової перспективи. Механізмом реалізації рольової перспективи виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється під час педагогічної підготовки через різні форми аудиторних занять, самостійної роботи з педагогічних дисциплін і педагогічної практики. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | рольова перспектива | uk |
dc.subject | стратегія підвищення якості педагогічної підготовки | uk |
dc.title | Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2012 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Yablonska.pdf | 546.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.