Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14864
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯблонська, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorЯблонская, Татьяна Николаевна-
dc.contributor.authorYablonska, Tetyana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2022-05-05T15:21:17Z-
dc.date.available2022-05-05T15:21:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯблонська Т. М. Концептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів / Т. М. Яблонська // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 163-168.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14864-
dc.description.abstractУ статті визначено концептуальні засади реалізації рольової перспективи як стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологів. Педагогічна підготовка, її стратегія на підвищення якості і забезпечення високого рівня професіоналізму майбутнього вчителя-філолога здійснюється за рахунок реалізації принципу рольової перспективи. Механізмом реалізації рольової перспективи виступає імітаційно-рольова ситуація, що моделюється під час педагогічної підготовки через різні форми аудиторних занять, самостійної роботи з педагогічних дисциплін і педагогічної практики.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічна підготовкаuk
dc.subjectрольова перспективаuk
dc.subjectстратегія підвищення якості педагогічної підготовкиuk
dc.titleКонцептуальні положення в стратегії підвищення якості педагогічної підготовки майбутніх учителів філологівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yablonska.pdf546.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.