Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14857
Назва: Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів
Автори: Руденко, Тетяна Борисівна
Rudenko, Tetyana Borysivna
Ключові слова: мотиваційний компонент підготовки майбутніх учителів
когнітивний компонент підготовки майбутніх учителів
діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів
рефлексивний компонент підготовки майбутніх учителів
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Руденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 143-146.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено компоненти та їх показники у структурі підготовленості майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій, формуванню яких необхідно приділяти увагу під час професійної підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14857
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudenko.pdf533.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.