Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14857
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Тетяна Борисівна | - |
dc.contributor.author | Rudenko, Tetyana Borysivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-05T14:56:22Z | - |
dc.date.available | 2022-05-05T14:56:22Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Руденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 143-146. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14857 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено компоненти та їх показники у структурі підготовленості майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій, формуванню яких необхідно приділяти увагу під час професійної підготовки. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | мотиваційний компонент підготовки майбутніх учителів | uk |
dc.subject | когнітивний компонент підготовки майбутніх учителів | uk |
dc.subject | діяльнісний компонент підготовки майбутніх учителів | uk |
dc.subject | рефлексивний компонент підготовки майбутніх учителів | uk |
dc.title | Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rudenko.pdf | 533.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.