Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14857
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Тетяна Борисівна-
dc.contributor.authorRudenko, Tetyana Borysivna-
dc.date.accessioned2022-05-05T14:56:22Z-
dc.date.available2022-05-05T14:56:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 143-146.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14857-
dc.description.abstractУ статті визначено компоненти та їх показники у структурі підготовленості майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій, формуванню яких необхідно приділяти увагу під час професійної підготовки.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмотиваційний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectкогнітивний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectдіяльнісний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectрефлексивний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.titleКомпонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko.pdf533.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.