Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРуденко, Тетяна Борисівна-
dc.contributor.authorRudenko, Tetyana Borysivna-
dc.date.accessioned2022-05-05T14:56:22Z-
dc.date.available2022-05-05T14:56:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРуденко Т. Б. Компонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнів / Т. Б. Руденко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 143-146.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14857-
dc.description.abstractУ статті визначено компоненти та їх показники у структурі підготовленості майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до застосування індивідуальних освітніх траєкторій, формуванню яких необхідно приділяти увагу під час професійної підготовки.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмотиваційний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectкогнітивний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectдіяльнісний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.subjectрефлексивний компонент підготовки майбутніх учителівuk
dc.titleКомпонентна структура підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до за стосування індивідуальних освітніх траєкторій діяльності учнівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rudenko.pdf533.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.