Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14833
Назва: Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета
Автори: Ломонова, М. Ф.
Ключові слова: дидактичні принципи
зміст навчального предмету
принцип інтерпретації
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ломонова М. Ф. Принцип інтерпретації у змісті навчального предмета / М. Ф. Ломонова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 95-99.
Короткий огляд (реферат): Характеризуються герменевтичні основи побудови змісту і програми експериментального курсу з фізичної культури. Обґрунтовуються дидактичні принципи добору змісту і побудови герменевтико орієнтованої програми курсу з фізичної культури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14833
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomonova.pdf532.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.