Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14793
Назва: Осмислення миротворчих ідей видатних просвітників крізь ретроспективний погляд до сучасності
Інші назви: Understanding peace-making ideas of outstanding educators through a retrospective view to the present
Автори: Колбіна, Людмила Анатоліївна
Kolbina, Liudmyla Anatoliivna
Паскаль, Олена Вікторівна
Paskal, Olena Viktorіvna
Ключові слова: педагогіка добра й ненасильництва
міжособистісні відносини
толерантність
толерантна поведінка
pedagogy of good and nonviolence
interpersonal relations
tolerance
tolerant behavior
Дата публікації: 2021
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Колбіна Л. А. Осмислення миротворчих ідей видатних просвітників крізь ретроспективний погляд до сучасності / Л. А. Колбіна, О. В. Паскаль // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 33(2). - С. 31-35.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена комплексному ретроспективному аналізу розвитку миротворчих ідей видатних просвітників. У статті окреслено завдання всебічного осмислення зарубіжного й вітчизняного досвіду педагогіки мира й ненасильництва. Показано реконструкцію означеного поняття та історію розвитку педагогіки ненасильництва у світі й Україні, що відбито в проаналізованих дослідженнях щодо різних аспектів розвитку педагогіки мира й ненасильництва. Була зроблена спроба критично-конструктивного осмислення означеного питання задля виявлення провідних ідей, їх творчої адаптації в сучасний навчально-виховний процес у закладах вищої освіти й перспектив подальших наукових розвідок. The article is devoted to a comprehensive retrospective analysis of the development of peacekeeping ideas of prominent educators. The article outlines the task of comprehensive understanding of foreign and domestic experience in the pedagogy of peace and nonviolence. The reconstruction of this concept and the history of the development of pedagogy of nonviolence in the world and Ukraine are shown, which is reflected in the analyzed studies of various aspects of the development of pedagogy of peace and nonviolence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14793
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolbina Liudmyla Anatoliivna 2021.pdf148.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.