Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14772
Назва: Професійна підготовка магістрів гуманітарного профілю: компетентнісний підхід
Інші назви: Professional training of masters in the humanities: a competency approach
Автори: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: магістри
гуманітарні спеціальності
професійний розвиток
компетентнісний підхід
детермінанти
Master’s degree students
humanities
professional development
competence-based approach
determinants
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Галіцан О. А. Професійна підготовка магістрів гуманітарного профілю: компетентнісний підхід / О. А. Галіцан, Т. І. Койчева, Т. Ю. Осипова // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 30(1). - С. 24-27.
Короткий огляд (реферат): Стаття висвітлює специфіку професійної підготовки магістрів гуманітарних спеціальностей у координатах компетентнісного підходу. Мета статті полягала у специфікації компетентнісного підходу як оптимальної наукової платформи для професійного становлення магістра гуманітарного профілю. Дослідження здійснено з використанням таких наукових методів: аналіз та систематизація, генералізація та порівняння наукової інформації з різних джерел (довідково-нормативних, дисертаційно-монографічних, психологопедагогічних, методично-емпіричних); контент-аналіз програм підготовки магістрів у закладах вищої освіти; концептуалізація наукових положень компетентнісного підходу в контексті підготовки магістрів гуманітарного профілю. he paper deals with the issue of Master’s degree students training in terms of a competencebased approach. The aim of the research is to specify the competence-based approach as an optimal scientific platform for these students’ professional development. The following research methods have been used in the study: analysis and systematization, generalization and comparison of scientific data; content analysis of Master’s degree students curricula; conceptualization of scientific provisions of the competence-based approach in the context of Master’s degree students training.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14772
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halitsan Olha Anatoliivna 2020.pdf145.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.