Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14768
Title: Теоретичне підґрунтя проблеми застосування принципів педагогічної фасилітації у професійній діяльності вчителя сучасної школи
Other Titles: Theoretical basis of the problem of application of the principles of pedagogical facilitation in the professional activity of a modern school teacher
Authors: Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Keywords: педагогічна фасилітація
підготовка майбутніх учителів
система вищої освіти
principle
pedagogical facilitation
future teachers’ training
the system of higher education
Issue Date: 2012
Publisher: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Citation: Галіцан О. А. Теоретичне підґрунтя проблеми застосування принципів педагогічної фасилітації у професійній діяльності вчителя сучасної школи / О. А. Галіцан // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 130-133.
Abstract: У статті розглядається проблема застосування принципів педагогічної фасилітації у професійній діяльності вчителя сучасної школи. Представлено результати теоретичного аналізу наукового фонду з проблематики підготовки майбутніх учителів як фасилітаторів у системі вищої освіти. The article highlights the problem of pedagogical facilitation principles implementation into the professional activity of a modern school teacher. There have been represented the results of the scientific fund analysis concerning the problem of future teachers’ training as facilitators in the system of higher education.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14768
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Halitsan Olha Anatoliivna 2012.pdf208.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.