Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14709
Назва: Діагностика розвитку художнього потенціалу майбутніх вихователів
Інші назви: The diagnosis of the development of the artistic potential of preschool teachers
Автори: Івершинь, Анжеліка Геннадіївна
Iverschin, Anzhelika Hennadiivna
Ключові слова: художність
художній потенціал
художній потенціал майбутніх вихователів
діагностувальна методика
art
artistic potential of future educators
diagnostic technique
artistic potential
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Івершинь А. Г. Діагностика розвитку художнього потенціалу майбутніх вихователів / А. Г. Івершинь // Інноваційна педагогіка. - 2019. - Вип. 15(2). - С. 82-86.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему діагностики художнього потенціалу майбутніх вихователів. Розглянуто зміст понять «художній потенціал», «художній потенціал майбутніх вихователів». Визначено поняття художнього потенціалу майбутніх вихователів як багатоаспектного явища, що виражається в особливому, художньому ставленні до світу, потребі у самовираженні, у професійно-творчій самореалізації, перетворенні особистісних вражень у художніх образах, що характеризується єдністю емоційної, когнітивної та креативної сфер особистості. Описано компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісно-творчий, оцінно-рефлексивний), критерії, показники, рівні розвитку досліджуваного явища. The article deals with the scientific problem of diagnosing the artistic potential of future educators. The contents of the concepts “artistic potential”, “artistic potential of future educators” are considered. The author suggested the following definition of the concept of artistic potential of future educators: it is a complex phenomenon, which is expressed in the artistic attitude to the world, the need for self-expression, in the professional-creative self-realization, in the transformation of personal impressions into artistic images. Artistic potential is characterized by the unity of emotional, cognitive and creative spheres of personality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14709
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Iverschin Anzhelika Hennadiivna 2019 .pdf155.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.