Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14699
Назва: | Психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів ЗДО в умовах державного освітнього стандарту |
Інші назви: | Psychological and pedagogical conditions of development of professional abilities of future teachers of preschool education institutions of the state educational standard |
Автори: | Руденко, Юлія Анатоліївна Rudenko, Yuliia Anatoliivna Просенюк, Анжела Іванівна Prosenyuk, Angela Ivanivna Непомняща, Ірина Миколаївна Nepomniashcha, Iryna Mykolaivna |
Ключові слова: | майбутній педагог державний освітній стандарт умови розвитку future teacher state educational standard conditions of development |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Бібліографічний опис: | Руденко Ю. А. Психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів ЗДО в умовах державного освітнього стандарту / Ю. А. Руденко, І. М. Непомняща, А. І. Просенюк // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(1). - С. 146-148. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито психолого-педагогічні умови розвитку професійних здібностей майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти в умовах державного освітнього стандарту вищої освіти. Цей стандарт є комплексом нормативних, організаційних та методичних документів, які визначають структуру та зміст професійних напрямів підготовки та створюють основу для забезпечення необхідної якості підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти. Наведено професійні компетенції, які використовується у державному освітньому стандарті для позначення професійних здібностей, які формуються у педагога під час освоєння основної освітньої програми та передбачають досягнення такого професійного рівня, який відіб’ється на професійних знаннях про сучасні освітні методи та на вмінні їх практичного застосування. The article reveals the psychological and pedagogical conditions for the development of professional abilities of future teachers of preschool education in terms of the state educational standard of higher education. This standard is a set of normative, organizational and methodological documents that define the structure and content of professional areas of training and create a basis for ensuring the necessary quality of training of future teachers of preschool education. The professional competencies used in the state educational standard to denote the professional abilities that are formed in the teacher during the development of the basic educational program and provide for the achievement of such a professional level, which will affect professional knowledge of modern educational methods and their practical application. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14699 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rudenko Yuliia Anatoliivna 2021.pdf | 140.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.