Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14689
Назва: Фізичне виховання дітей з порушеннями слуху як соціальна та психолого-педагогічна проблема
Інші назви: Physical education of children with hearing impairment as a social and psychological and pedagogical problem
Автори: Форостян, Ольга Іванівна
Forostjan, Olha Ivanivna
Ключові слова: фізичні вправи
рухова функція
діти з порушеннями слуху
корекція
корекційно-розвиваючий вплив
physical exercises
impellent function
children with a hearing disorder
the correction
korrektsionno - developing influence
Дата публікації: 2015
Видавництво: Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Форостян О. І. Фізичне виховання дітей з порушеннями слуху як соціальна та психолого-педагогічна проблема / О. І. Форостян // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 4. - С. 75-78.
Короткий огляд (реферат): У статті приводяться результати експериментально-педагогiчних досліджень з впливу фізичних навантажень на стан рухової сфери дітей з порушеннями слуху. Аналіз праць фахівців цієї галузі показав, що раціональне використання різноманітних засобів та методів фізичного виховання, допомагає ліквідувати недоліки фізичного розвитку й рухової сфери глухих та слабочучих дітей. Уміле використання фізичних вправ в процесі корекційної роботи дозволяє попередити рухові вади, нормалізувати хід фізичного розвитку дітей з порушеннями слуху та значною мірою подолати вторинні порушення. m. Studying influence of physical exercises on growth and development of an organism of the child, experts notice that regular application of physical exercises and massage makes active the nervously-impellent device, raises a metabolism. On the basis of these physiological processes positive shifts in a state of health, developments of functions of the central nervous system and the impellent device, physical development of all organisms in general are reached. The analysis of results of pedagogical researches in the field of vocational education of children with a hearing disorder has shown a close connection between level of physical development and physical readiness of children, their impellent activity and mental development of the child. Impellent activity positively influences on intellectual processes. The insufficient quantity of movements leads to easing of an organism and its functional systems and bodies, causing to development a number of difficult chronic diseases of an internal and a metabolism. Even the healthy person who long term.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14689
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики фізичної культури та спортивних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Forostjan Olha Ivanivna 2015.pdf283.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.