Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14682
Title: Особливості організації занять з логоритміки у дітей з розладами аутичного спектру
Features of organization of occupations from logs in children with autistic
Authors: Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Keywords: логоритмічні заняття
діти з розладами аутичного спектру
logarithmic classes
children with autistic spectrum disorders
Issue Date: 2021
Publisher: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Citation: Кавиліна Г. К. Особливості організації занять з логоритміки у дітей з розладами аутичного спектру / Г. К. Кавиліна // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 34(1). - С. 119-122.
Abstract: У статті розглянуто особливості організації занять з логоритмики для дітей з розладами аутичного спектру. Актуальність проблеми дослідження на соціальному рівні визначається помітно збільшеною кількістю дітей з розладами аутистичного спектру (РАС), зокрема, відзначається тенденція до збільшення частоти виникнення цього порушення розвитку у дітей дошкільного віку. Одним із важливих симптомів дитячого аутизму є проблеми з мовленням: діти починають говорити дуже пізно і можуть припускатися граматичних помилок, але можуть і раптово вимовляти відразу ж довгі фрази, які почули від дорослих. Основна увага зосереджується на теоретико-методичних засадах дослідження. Так, розглянуто дослідження В. Вітюк та Л. Тарасюк, якими було запропоновано найбільш поширені засоби альтернативної комунікації, тренінги невербального спілкування дітей з аутизмом, визначено напрями логопедичної корекційної роботи. Вивчено дослідження М. Свідерської, в яких доведено, що спілкування є важливою ланкою у становленні соціальної взаємодії дітей з розладами аутичного спектру, проте воно неможливе без адекватного розуміння співбесідника. The article deals with the features of organization of livers with logs for children with disorders of the autistic spectrum. The urgency of the problem of research at the social level is determined by a significantly increased number of children with the disorders of the autistic spectrum (race), in particular, there is a tendency to increase the frequency of this violation of development in preschool children. One of the important symptoms, children’s autism is issues with speech: children begin to speak very late and can be grammatical discoes, but can suddenly pronounce long phrases that have heard from adults. The main attention focuses on the theoretical and methodological principles of the study, so considered the study of V. Vityk and L. Tarasyuk, which were proposed by the most common means of alternative communication, trainings of non-verbal communication of children with autism, identified areas of speech therapy. The study of the M. Sviderskay, which proved that communication is an important link in the formation of social interaction of children with the disorders of the autistic spectrum, but it, is impossible without an adequate understanding of the interlocutor.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14682
Appears in Collections:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kavylina Ganna 2021.pdf149.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.