Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14680
Назва: Обстеження дітей із наслідками перинатального ураження мозку
Examinations of children with consequences of perinatal brain damage
Автори: Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Ключові слова: комплексне психофізіологічне обстеження
діти дошкільного віку
complex psycho physiological examination
psychomotor quality effects of prenatal brain damage
perceptual-cognitive
pre-school children
перцептивно-когнітивні функції
психомоторні якості
перинатальне ураження мозку
Дата публікації: 2020
Видавництво: Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
Бібліографічний опис: Ковиліна В. Г. Обстеження дітей із наслідками перинатального ураження мозку / В. Г. Ковиліна // Інноваційна педагогіка. - 2020. - Вип. 21(2). - С. 61-64
Короткий огляд (реферат): Представлено результати комплексного психофізіологічного обстеження в дітей дошкільного віку з наслідками перинатального ураження мозку та їхніх матерів. Визначено наявність порушень перцептивно-когнітивних функцій і психомоторних якостей за об’єктивними психофізіологічними параметрами. Проведено оцінку стану перцептивно-когнітивних функцій і стану психомоторики в дітей з відхиленнями у психофізичному розвитку та їхніх матерів за показниками перешкодостійкості та якостями уваги, а також за показниками реакції на руховий об’єкт і швидкості складної зорової сенсомоторної реакції (реакції вибору). The results of complex psychophysiological examination in preschool children with consequences of perinatal brain and their mothers are presented. The presence of disorders of perceptual-cognitive functions and psychomotor qualities according to objective psychophysiological parameters was determined. The condition of perceptin-cognitive functions and the state of psychomotor in children with psycho-physical developmental disabilities and their mothers were evaluated by indicators of noise immunity and quality of attention, as well as by indicators of reaction to motor object and speed of complex visual sensorimotor reaction (reaction of choice).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14680
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovylina Veronika Gennadievna 2020.pdf168.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.