Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1467
Назва: Підготовка майбутніх учителів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів
Інші назви: Training would - be teachers for the organization of health-caring leisure time of schoolchildren
Автори: Звєкова, Вікторія Корніївна
Zvekova, Viktoriya Korniyivna
Ключові слова: здоров’язберігаюче дозвілля школярів
готовність майбутніх учителів
дозвілля
здоров’язбереження
структурно-функціональна модель
health – caring leisure time of schoolchildren
preparedness of would – be teachers
leisure
structural and functional model
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Звєкова, В. К. Підготовка майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Вікторія Корніївна Звєкова; наук. кер. М. А. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертаційному дослідженні розкрито сутність поняття „здоров’язберігаюче дозвілля школярів” та його структуру (духовно-ціннісний, когнітивний, фізичний компоненти). Науково обґрунтовано феномен „готовність студентів до організації здоров’язберігаючого дозвілля школярів” та його компоненти (мотиваційний, змістовий, технологічний). Виявлено критерії та показники готовності до цієї діяльності (мотиваційний, інформаційно-знаннієвий, процесуально-операційний), рівні її сформованості (самостійно-креативний, продуктивний, репродуктивний, початково-формувальний). Висвітлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів. Розроблено структурно-функціональну модель підготовки студентів та експериментально перевірено її ефективність. The master’s thesis has researched the essence of the conception “health – caring leisure time of the schoolchildren” and its structural components (spiritual integrity, cognitive and physical components). The phenomenon of “preparedness of the students for organization of health - caring leisure time of schoolchildren” and its motivational, founding and technological components have been scientifically grounded. The thesis focuses on the criteria and indices of the students’ preparedness for these activities (motivational, informational, procedure – operational) as well as the levels of their formation (independent, creative, productive, reproductive, primary forming). The pedagogical conditions for training would – be teachers for organization of health – caring leisure time of schoolchildren have been highlighted. The structural and functional model of students’ training have been worked out and experimentally tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1467
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zvekova.pdf180.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.