Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14677
Назва: Становлення психіки дитини та етапність розвитку функціональної асиметрії півкуль мозку в ранньому онтогенезі
Formation of the child's psyche and stages of development of functional asymmetry of the cerebral hemispheres in early ontogeny
Автори: Дегтяренко, Тетяна Володимирівна
Dehtiarenko, Tetiana Vоlodymyrivnа
Ковиліна, Вероніка Геннадіївна
Kovylina, Veronika Gennadievna
Ключові слова: діти раннього віку з вадами розвитку
корекційно-педагогічна робота з батьками
психіка в ранньому онтогенезі
психічний розвиток дитини
young children with developmental disabilities
psyche in early ontogenesis
correctional and pedagogical work with parents
психічний розвиток дитини
Дата публікації: 2010
Видавництво: Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Бібліографічний опис: Дегтяренко Т. В. Становлення психіки дитини та етапність розвитку функціональної асиметрії півкуль мозку в ранньому онтогенезі / Т. В. Дегтяренко, В. Г. Ковиліна // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2010. - Вип. 15. - С. 32-36.
Короткий огляд (реферат): Автори обґрунтовують положення, що становлення психіки в ранньому онтогенезі слід розглядати в контексті етапності розвитку функціональної асиметрії півкуль мозку, яка може виступати тим провідним чинником, що пояснює закономірності вікової динаміки психічного розвитку дитини. В статті розглянуто етапи становлення ВПФ на домовленнєвому, ранньому дитячому і дошкільному періодах онтогенетичного розвитку дитини з концептуальних позицій психофізіологічного підходу та вікової психології. The main areas of correctional and educational work of pathologists with parents who are raising young children with disabilities, is to develop an adequate position of parents in relation to the special needs of their child, the formation of attachment of the child to an adult, calm and confident style of upbringing, creating situations of joint activities as well as mastering the techniques of family members and methods of implementation of the proposed corrective adequate individual program of teacher development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14677
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dehtiarenko Tetiana Vоlodymyrivnа.pdf159.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.