Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14661
Назва: Особливості реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури
Автори: Ганєва, А. І.
Ключові слова: компетентнісний підхід на уроках української мови та літератури
реформування української школи
освітнє середовище
ефективність компетентнісного підходу
педагогічні технології
культурна компетентність
фізкультпаузи на уроках української мови
звукотерапія на уроках
психічне здоров’я школярів
інтерактивні вправи
самореалізація особистості
методами організації навчально-виховного процесу
прийоми організації навчально-виховного процесу
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Бібліографічний опис: Ганєва А. І. Особливості реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури/ А. І. Ганєва // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 49-65.
Короткий огляд (реферат): Компетентнісний підхід, про який сьогодні багато говорять освітяни, має виражену практичну спрямованість, враховує потреби особистості, покликаний здолати прірву між освітою й життям. Питання щодо вдосконалення системи освіти шляхом упровадження компетентнісного підходу активно розглядається у педагогічній науці. Компетентнісний підхід у навчанні вчителів-словесників, так як ій інших учителів-предметників – це сукупність компетентностей, якими повинен оперувати вчитель-предметник, спрямовуючи свою діяльність на розвиток особистості учня. Здобутки й успіхи педагогічного та учнівського колективу можуть бути тільки завдяки злагодженої, цілеспрямованої, осмисленої і систематичної взаємодії всіх складових освітнього середовища. Поєднання нових, прогресивних шляхів розвитку школи та модернізації управління нею, інноваційних технологій навчання й виховання з традиційними, перевіреними часом прийомами і методами організації навчально-виховного процесу в закладі дали можливість створити умови для розвитку й самореалізації кожної особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14661
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ganeva А. 2022.pdf3.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.