Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14661
Title: Особливості реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури
Authors: Ганєва, А. І.
Keywords: компетентнісний підхід на уроках української мови та літератури
реформування української школи
освітнє середовище
ефективність компетентнісного підходу
педагогічні технології
культурна компетентність
фізкультпаузи на уроках української мови
звукотерапія на уроках
психічне здоров’я школярів
інтерактивні вправи
самореалізація особистості
методами організації навчально-виховного процесу
прийоми організації навчально-виховного процесу
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Citation: Ганєва А. І. Особливості реалізації компетентнісного підходу на уроках української мови та літератури/ А. І. Ганєва // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 49-65.
Abstract: Компетентнісний підхід, про який сьогодні багато говорять освітяни, має виражену практичну спрямованість, враховує потреби особистості, покликаний здолати прірву між освітою й життям. Питання щодо вдосконалення системи освіти шляхом упровадження компетентнісного підходу активно розглядається у педагогічній науці. Компетентнісний підхід у навчанні вчителів-словесників, так як ій інших учителів-предметників – це сукупність компетентностей, якими повинен оперувати вчитель-предметник, спрямовуючи свою діяльність на розвиток особистості учня. Здобутки й успіхи педагогічного та учнівського колективу можуть бути тільки завдяки злагодженої, цілеспрямованої, осмисленої і систематичної взаємодії всіх складових освітнього середовища. Поєднання нових, прогресивних шляхів розвитку школи та модернізації управління нею, інноваційних технологій навчання й виховання з традиційними, перевіреними часом прийомами і методами організації навчально-виховного процесу в закладі дали можливість створити умови для розвитку й самореалізації кожної особистості.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14661
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ganeva А. 2022.pdf3.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.