Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14660
Назва: Формування соціокультурної компетентності учнів на уроках іноземної мови: стандарти НУШ
Автори: Бондаренко, О. М.
Ключові слова: соціокультурна компетентність учнів
урок іноземної мови
іншомовна підготовка учнів
соціокультурні інтереси дітей
ігрові технології на уроках
симуляція
викладання іноземної мови у старших класах
інтерактивні методів навчання учнів англійської мови
Дата публікації: 2022
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайської сільської ради
Бібліографічний опис: Бондаренко О. М. Формування соціокультурної компетентності учнів на уроках іноземної мови: стандарти НУШ / О. М. Бондаренко // Модернізація освітнього процесу в сучасних закладах освіти : збірник наукових праць / редкол. О. Я. Чебикін та [ін.]; / Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"; Нерубайський навчально-виховний комплекс "школа-гімназія" Нерубайсько сільської ради. – Одеса: Університет Ушинського, 2022. – С. 40-49.
Короткий огляд (реферат): Іншомовна підготовка учнів в загальноосвітніх навчально-виховних закладах залишається досить актуальною проблемою, яка потребує особливої уваги на даному етапі реалізації НУШ в школі. Формування соціокультурної компетенції як складової частини іншомовної компетентності школярів починається з початкової ланки шкільної освіти. У статті розкрито питання формування соціокультурної компетентності школярів та вибір відповідних інструментів та технологій їх розвитку. Формування соціокультурної компетенції має свої певні особливості на кожному ступені навчання у школі, які проявляються вже при відборі лінгвокраїнознавчого матеріалу. Добір матеріалу з різних галузей іншомовної культури здійснюється не лише за критерієм мовленнєвої посильності, але передусім з урахуванням соціокультурних інтересів дітей певного віку. Визначено декілька умов щодо формування соціокультурної компетентності учнів на уроках іноземної мови. Це розуміння учителями змісту соціокультурної компетентності, який складають знання соціальних правил, сценаріїв та моделей поведінки в іншомовній комунікації, знання норм спілкування під час зустрічі, прощання, знайомства, вітання, вдячності, прохань, запрошень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14660
Розташовується у зібраннях:2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bondarenko Olha 2022.pdf2.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.