Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14655
Назва: Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технологія створення психодіагностичних інструментів» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія
Автори: Казанжи, Марія Йосипівна
Kazanzhy, Maria Yosypivna
Ключові слова: методичні рекомендації
психодіагностичний інструмент
психологія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Казанжи М.Й. Методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технологія створення психодіагностичних інструментів» для здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія. Одеса: Університет Ушинського. 2021. 34 с.
Короткий огляд (реферат): Мета навчальної дисципліни: сприяння набуттю знань щодо особливостей створення психодіагностичних інструментів, перевірки їх психометричних параметрів та вмінь це здійснювати. Очікувані результати вивчення дисципліни 5 знати: - основні вимоги до розробки психодіагностичних методик, правила їх застосування; - психометричні основи проектування, розробки та адаптації психодіагностичних методик; - специфіку планування створення психодіагностичного інструметарію в залежності від феномену, що вивчається; - особливості різних вимірювальних шкал психодіагностичних методик; - параметри оцінки ефективності психодіагностичних інструментів; - професійні та етичні вимоги до користувачів та розробників психодіагностичних методик; вміти: - орієнтуватися в різноманітних видах тестів задля обрання найбільш ефективного для діагностики певного феномену; - встановлювати різновид вимірювальної шкали як у існуючого тесту, так і проектувати тести з певними типом шкали; - проектувати конструкт, планувати етапи, розробляти шкали та індикатори методики; - адаптувати існуючі методики та оцінювати ефективність створених психодіагностичних інструментів за основними психометричними параметрами; - дотримуватися професійних та етичних вимоги при створенні та використанні психодіагностичних методик.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14655
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної та диференціальної психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
VK Tehnologia stvor psygodiagn inst.pdf364.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.