Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14621
Назва: Застосування активних методів навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка»
Інші назви: Application of active teaching methods in the formation of professional competence of future teachers in the process of studying the discipline "Pedagogy
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Ключові слова: активні методи навчання
навчальна дисципліна «Педагогіка»
професійна компетентність
умови використання інтерактивних ігрових технологій
інтенсивна пізнавальна діяльність майбутніх вчителів
active teaching methods
discipline "Pedagogy"
professional competence
conditions of use of interactive game technologies
Дата публікації: 2020
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Застосування активних методів навчання у формуванні професійної компетентності майбутніх вчителів у процесі вивчення дисципліни «Педагогіка» / О. П. Ноздрова // Науковий вісник МНУ імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. – № 1 (68), лютий 2020. – С. 185-190.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні підходи до використання активних методів навчання у навчально-виховному процесі вищої школи. Висвітлено досвід впровадження ігрових технологій у процес професійної підготовки майбутніх вчителів при вивченні навчальної дисципліни «Педагогіка» для студентів – здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем педагогічних спеціальностей. Акцентовано увагу на організації практичних занять з теорії навчання й виховання, історії педагогіки щодо формування професійної компетентності майбутніх учителів. The article actualizes the problem of formation of professional competence of future teachers, which provides self-realization, self-improvement of the teacher's personality in the process of professional activity. The pedagogical potential and educational opportunities of interactive teaching methods are determined. Attention is drawn to the fact that the use of educational and pedagogical games, trainings, problem situations, mini-lectures in the process of studying the discipline "Pedagogy" is carried out within the limits of professional training. Emphasis is placed on the formation of professionalism, key, basic and special competences for future teachers
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14621
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivna 2020.pdf245.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.