Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14618
Назва: Використання навчально-педагогічних ігор у процесі вивчення курсу «Педагогіка» у вищих навчальних закладах
Інші назви: The use of educational and Pedagogical games in the process of studying the course‘pedagogy’ in higher educational institutions
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Ноздрова, Оксана Павловна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Ключові слова: учебно-педагогические игры
курс педагогики
педагогическое мастерство студентов
условия использования игровых технологий
интенсивная познавательная деятельность будущих учителей
educational-pedagogical games
the course of pedagogy
pedagogical skills of students
conditions of use of game technologies
intensive cognitive activity of future teachers
учбово-педагогічна гра
педагогічна майстерність студентів
умови використання ігрових технологій
інтенсивна пізнавальна діяльність майбутніх вчителів
курс педагогіки
Дата публікації: 2018
Видавництво: Херсонський Державний Університет, Видавничий дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Використання навчально-педагогічних ігор у процесі вивчення курсу «Педагогіка» у вищих навчальних закладах / О. П. Ноздррова // Педагогічні науки : збірник наукових праць / МОН науки України; Херсонський Державний Університет. – 2018. Т. 2. Вип. LXXХІІІ. – С. 47-52.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасні підходи до використання навчально – педагогічних ігор у навчально-виховному процесі вищої школи. Висвітлено досвід впровадження ігрових технологій у процес професійної підготовки майбутніх вчителів на матеріалі курсу «Педагогіка». Акцентовано увагу на організації семінарських та практичних занять з теорії навчання й виховання, історії педагогіки щодо формування основ педагогічної майстерності студентів засобами гри. В статье рассмотрены современные подходы к использованию учебно-педагогических игр в учебно-воспитательном процессе высшей школы. Показан опыт внедрения игровых технологий в процесе профессиональной подготовки будущих учителей на материале курса «Педагогика». Акцентировано внимание на организации семинарских и практических занятий по теории обучения и воспитания, истории педагогики относительно формирования основ педагогического мастерства студентов средствами игры. The article deals with modern approaches to the use of educational-pedagogical games in the educational process of higher education. The experience of implementation of gaming technologies in the process of professional training of future teachers on the course material of ‘Pedagogy’ has been described. The emphasis has been made on the organization of seminars and practical classes on the theory of education and upbringing, the history of pedagogy on the formation of the foundations of pedagogical skills of students through means of the game.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14618
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivna 2018.pdf591.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.