Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1459
Title: | Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. канд. пед. наук |
Other Titles: | Pedagogical conditions of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establishments |
Authors: | Завалевська, Олена Василівна Zavalevska, Olena Vasylivna |
Keywords: | самоусвідомлення професійне самоусвідомлення майбутні інженери вищі технічні навчальні заклади педагогічні умови self-awareness professional self-awareness future engineers higher educational technical establishments pedagogical conditions |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Завалевська, О. В. Педагогічні умови формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Олена Василівна Завалевська; наук. кер. А. Ф. Линенко; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с. |
Abstract: | У дисертації визначено компонентну структуру формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів у взаємодії її компонентів: мотиваційного, рефлексивного, змістово-процесуального, регулятивно-особистісного; критерії (спонукальний, рефлексивно-оцінний, когнітивно-діяльнісний, особистісно-організаційний), схарактеризовано рівні (високий, достатній, середній, низький); розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов формування професійного самоусвідомлення майбутніх фахівців вищих технічних навчальних закладів (актуалізація настанови на професійну діяльність майбутніх інженерів у контексті формування професійного самоусвідомлення; використання інтерактивних методів навчання в педагогічному процесі вищих технічних навчальних закладів; самомоніторинг щодо самовдосконалення професійно-значущих якостей майбутніх фахівців). This thesis is devoted to the pedagogical conditions of profession-al self-awareness formation of the future specialists of higher educa-tional technical establishments. The component structure of professional self-awareness formation of the future specialists of higher educational technical establish-ments (motivational, reflexive, content-procedural, regulatory-personal) has been defined in this thesis; the criteria (stimulating, ref-lexively-valuable, cognitively-active, personality-organizational) and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned professional self-awareness of the future specialists of higher educa-tional technical establishments have been characterized; the experi-mental model exercising the pedagogical conditions aimed at forming the future specialists of higher educational technical establishments has been worked out. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1459 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zalevskaya.pdf | 219.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.