Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14577
Назва: Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах
Автори: Борисенко, Лариса Леонідівна
Ключові слова: педагогічна технологія навчання
інноваційне навчання
інноваційна технологія навчання
традиційне навчання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борисенко Л. Л. Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах / Л. Л. Борисенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 23-28.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто деякі психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищій школі; здійснено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання; досліджено ставлення викладачів та студентів до їх застосування у навчальному процесі вищих навчальних закладів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14577
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borysenko.pdf576.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.