Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14577| Назва: | Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах |
| Автори: | Борисенко, Лариса Леонідівна |
| Ключові слова: | педагогічна технологія навчання інноваційне навчання інноваційна технологія навчання традиційне навчання |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Борисенко Л. Л. Психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищих навчальних закладах / Л. Л. Борисенко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 8. – С. 23-28. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто деякі психолого-дидактичні аспекти застосування інноваційних технологій навчання у вищій школі; здійснено порівняльний аналіз традиційних та інноваційних технологій навчання; досліджено ставлення викладачів та студентів до їх застосування у навчальному процесі вищих навчальних закладів. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14577 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Borysenko.pdf | 576.17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.