Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14564
Title: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Англійська мова для академічних цілей»
Authors: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Keywords: методичні рекомендації
англійська мова
академічні цілі
Issue Date: 2022
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Англійська мова для академічних цілей» / Укл. Е. В. Стрига. Одеса : Університет Ушинського, 2022. 45 с.
Abstract: Методичні рекомендації з навчальної дисципліни «Англійська мова для академічних цілей» призначені для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальностей 014 Середня освіта (Математика), 014 Середня освіта (Інформатика), 014 Середня освіта (Фізика), і містять короткий зміст лекцій, практичних занять, модульні контрольні роботи, індивідуальні навчально- дослідні завдання, глосарій, мовленнєві кліше для оформлення усного академічного англійського мовлення, мовленнєві кліше для оформлення письмового академічного англійського мовлення, критерії оцінювання, екзаменаційні питання та літературу. Можуть бути використаними для самостійного опрацювання навчального матеріалу з означеної дисципліни. У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач вищої освіти повинен: знати: - активний вокабуляр в обсязі 950 лексичних одиниць та пасивний вокабуляр в обсязі 1450 лексичних одиниць; - граматичний матеріал в обсязі передбачених програмою тем для гнучкого вираження відповідних функцій та понять, а також для розуміння та продукування широкого кола текстів в академічній та професійній сферах; - соціокультурні особливості англомовного світу з метою використання таких знань у процесі усної та писемної комунікації у академічному та навчальному дискурсі; уміти: - висловлюватись певний час з невимушеною, впевненою швидкістю, використовуючи охоплений програмою діапазон категоріальних мовних засобів; - нормативно з точки зору парадигматики і синтагматики використовувати потрібні за смислом слова чи словосполучення у зв’язних висловлюваннях за вивченою тематикою в усному та писемному мовленні; - застосовувати міжкультурне розуміння у процесі усного та писемного спілкування в академічному та професійному середовищі; - вільно читати й слухати з метою одержання усієї лінгвістичної інформації тексту широкого діапазону на базі засвоєного лексичного матеріалу; - писати коректно структуровані та зв’язні тексти наукового характеру (анотації, огляди і т. ін.).
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14564
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stryha mov.pdf982.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.