Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14561
Назва: Methodological Support of Professional Activity of Pedagogues upon Preschool Children Remote Studying
Інші назви: Методичне забезпечення професійної діяльності педагогів при дистанційному навчанні дітей дошкільного віку
Автори: Руденко, Юлія Анатоліївна
Rudenko, Yuliia Anatoliivna
Просенюк, Анжела Іванівна
Prosenyuk, Angela Ivanivna
Колесник, Алла Георгіївна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Кавиліна, Ганна Костянтинівна
Kavylina, Ganna Kostyantynivna
Ключові слова: remote studying
pedagogical activity
methodological support of pedagogues
дистанційне навчання
педагогічна діяльність
методичне забезпечення педагогів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Romanian Journal for Multidimensional Education
Бібліографічний опис: Rudenko Y. А. / Methodological Support of Professional Activity of Pedagogues upon Preschool Children Remote Studying / Y. А. Rudenko, А. І. Prosenyuk, G. К. Kavylina // Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. - 2021. - V. 13, № 4. - Р. 180-194.
Короткий огляд (реферат): This article is about finding special features of professional pedagogical activity in the process of preschool children remote studying within the new contexts. For that purpose, modern trends of remote education in the system of general education have been studied based on the analysis of scientific psychological and pedagogical literature. The content of methodological support of professional activity of pedagogues upon preschool children remote studying and check of its efficiency in overcoming occurring professional difficulties of pedagogues is definite and grounded. У цій статті йдеться про пошук особливостей професійної педагогічної діяльності в процесі дошкільного закладу дистанційне навчання дітей у нових умовах. З цією метою на основі аналізу наукової психолого-педагогічної літератури досліджено сучасні тенденції дистанційної освіти в системі загальної освіти. Зміст методичного забезпечення професійної діяльності педагогів при дистанційному навчанні дітей дошкільного віку та перевірці його ефективності у подоланні виникаючих професійних труднощів педагогів є певним і обґрунтованим.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14561
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2021.pdf456.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.