Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14516
Назва: Integrated teaching of law terminology: cognitive approach
Інші назви: Інтегроване викладання юридичної термінології: когнітивний підхід
Автори: Yumrukuz, Anastasia Anatoliivna
Юмрукуз, Анастасія Анатоліївна
Slobodianiuk, Hanna Anatolievna
Слободянюк, Ганна Анатоліївна
Ключові слова: integrated teaching
law terminology
cognitive approach
English
інтегроване навчання
юридична термінологія
когнітивний підхід
англійська мова
Дата публікації: 2019
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Yumrukuz А. А. Integrated teaching of law terminology: cognitive approach / А. А. Yumrukuz, H. A. Slobodianiuk // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2019. – Ariel. – Issue №10. – Р. 145-148.
Короткий огляд (реферат): The paper is focused on the problems of integrated teaching of the law terminology in light of cognitive approach. The authors argue that teaching law terminology in English should be parallel to teaching law per se. This will mean class time economy and formation of stable images of the concepts studied in students’ minds. Стаття присвячена проблемам інтегрованого викладання юридичної термінології у світлі когнітивного підходу. Автори стверджують, що викладання юридичної термінології англійською мовою має бути паралельним з викладанням права. Це означатиме економію класного часу та формування стійких образів понять, що вивчаються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14516
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yumrukuz Anastasiia 2019.pdf138.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.