Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14503
Назва: The self-efficacy of academic students and its contribution to their scholastic achievements
Інші назви: Самоефективність академічних студентів та її внесок у їхні навчальні досягнення
Автори: Davidovitch, Nitza
Shadal, Bruria
Давидович, Ніцца
Ключові слова: self-efficacy
scholastic achievements
effect
motivation
nurturing academic skills
самоефективність
навчальні досягнення
мотивація
виховання академічної грамотності
Дата публікації: 2019
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Davidovitch N. The self-efficacy of academic students and its contribution to their scholastic achievements / N. Davidovitch // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2019. – Ariel. – Issue №10. – Р. 29-54.
Короткий огляд (реферат): The study examines the association between students’ self-efficacy and its impact on their scholastic achievements. This association was explored by means of a model developed to investigate the effect of various personal variables, such as students’ motivation and socioeconomic status, as well as institutional variables related to the study environments offered by the academic institution, on advancing students’ learning capabilities and skills and on their academic success. These variables involve efficient organization of learning, nurturing academic literacy, communication between the academic and administrative staff and the students, and computer use at the academic institution, which contribute to students’ scholastic achievements. У статті проаналізовно дослідження, яке виявило зв’язок між самоефективністю студентів та ії вплив на навчальні досягнення. Ця асоціація була досліджена за допомогою моделі, розробленої для дослідження впливу різних особистісних змінних, таких як мотивація та соціально-економічний статус студентів, а також інституційних змінних, пов’язаних із середовищем навчання. Ці змінні передбачають ефективну організацію навчання, виховання академічної грамотності, спілкування між академічним та адміністративним персоналом та студентами, використання комп’ютера в навчальному закладі, що сприяє навчальним досягненням студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14503
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davidovitch Nitza, Shadal Bruria 2019.pdf785.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.