Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14473
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинова, Раїса Юріївна | - |
dc.contributor.author | Мартынова, Раиса Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Martynova, Raisa Yuriivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-07T13:42:08Z | - |
dc.date.available | 2022-04-07T13:42:08Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Мартынова Р. Ю. Дидактическая сущность интегрированного процесса обучения / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта. – 2009. – №10. – С. 197-203. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14473 | - |
dc.description.abstract | В статье обосновывается актуальность интегрированного процесса обучения, определяется его дидактическая сущность, структура, принципы и этапы организации. Автор приходит к выводу о том, что усвоение основного предмета во взаимосвязи с информацией сопутствующих дисциплин формирует научное мировоззрение учащихся, обеспечивает целесообразность учебного процесса, стимулирует обучающихся к творческой деятельности и самостоятельному приобретению знаний из дополнительных к учебнику первоисточников. В статті обґрунтовується актуальність інтегрованого процесу навчання, визначається його дидактична сутність, структура, принципи і етапи організації. Автор приходить до висновку про те, що засвоєння основного предмету у взаємозв’язку з інформацією супутніх дисциплін формує науковий світогляд учнів, забезпечує доцільність навчального процесу, стимулює тих, хто навчається до творчої діяльності та самостійного придбання знань з додаткових до підручника першоджерел. The article focuses on actuality of integrated educational process; determines didactic essence, structure, principles and stages of its organization. The author arrives at the conclusion that mastering a major subject in connection with information of attendant subjects forms a scientific outlook of students, secures expediency of educational process, and stimulates students for creative activity and self-education through using additional materials to their textbooks. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" | uk |
dc.subject | интегрованный процесс обучения | uk |
dc.subject | преемтсвенность в образовании | uk |
dc.subject | интегрированное обучение | uk |
dc.subject | принципы организации интегрированного обучения | uk |
dc.subject | інтегрований процес навчання | uk |
dc.subject | інтегроване навчання | uk |
dc.subject | принципи організації інтегрованого навчання | uk |
dc.subject | спадкоємність в освіті | uk |
dc.subject | continuity in education | uk |
dc.subject | integrated learning process | uk |
dc.subject | integrated learning | uk |
dc.subject | rinciples of organization of integrated learning | uk |
dc.title | Дидактическая сущность интегрированного процесса обучения | uk |
dc.title.alternative | Didactic essence of integrated educational process | uk |
dc.title.alternative | Дидактична сутність інтегрованого процесу навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2009 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
R. Yu. Martynova 2009.pdf | 120.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.