Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1440
Назва: Характеристика педагогической интеграции в исследованиях отечественных и зарубежных ученых
Інші назви: Характеристика педагогічної інтеграції в дослідженнях вітчизняних і закордонних вчених
Characteristics of pedagogical integration in the researches of ukrainian and foreign scholars
Автори: Мартынова, Раиса Юрьевна
Мартинова, Раїса Юріївна
Martynova, Raisa Yuriivna
Ключові слова: педагогическая интеграция
межпредметные связи
процессуальная общность
практический синтез
смежные науки
разнотипные предметы
интеграция и дифференциация
педагогічна інтеграція
міжпредметні зв’язки
процесуальна спільність
практичний синтез
суміжні науки
різнотипні предмети
інтеграція і диференціація
pedagogical integration
interdisciplinary connections
procedural unity
practical synthesis
related subjects
different subjects
integration and differentiation
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Мартынова, Р. Ю. Характеристика педагогической интеграции в исследованиях отечественных и зарубежных ученых / Р. Ю. Мартынова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 6. – С. 100-106.
Короткий огляд (реферат): В статье представлена дифференциация понятий «межпредметные связи» и «интегрированное обучение» и изложена краткая история развития педагогической интеграции на основе совершенствования межпредметных связей до уровня их слияния в единую педагогическую общность. В настоящее время педагогическая интеграция прослеживается во всех ее формах: во взаимосвязи действий по обучению и воспитанию молодежи; во взаимосвязи содержания обучения различным дисциплинам, причем не только близким (математика, физика), но и разноплановым (информатика, иностранный язык); во взаимосвязи видов деятельности по отношению к изучению основного предмета. Реализуется педагогическая интеграция путем создания «практического синтеза», то есть: соединения в один учебный предмет содержания смежных предметов; применения однотипных приемов и методов обучения синтезируемому предмету; слияния организационных форм обучения разным предметам в одно организационнометодическое единство, функционирующее в одном процессе обучения У статті представлено диференціацію понять «міжпредметні зв’язки» й «інтегроване навчання» та викладено коротку історію розвитку педагогічної інтеграції на основі вдосконалення міжпредметних зв’язків до рівня їх злиття в єдину педагогічну спільність. Наразі педагогічна інтеграція простежується у всіх її формах: у взаємозв’язку дій з навчання та виховання молоді; у взаємозв’язку змісту навчання різних дисциплін, при чому не тільки близьких (математика, фізика), а й різнопланових (інформатика, іноземна мова); у взаємозв’язку видів діяльності по відношенню до вивчення основного предмета. Реалізується педагогічна інтеграція шляхом ство- рення «практичного синтезу», тобто: з’єднання в один навчальний предмет змісту суміжних предметів; застосування однотипних прийомів і методів навчання предмету, що синтезується; злиття організаційних форм навчання різних предметів в одну організаційно-методичну єдність, що функціонує в одному процесі навчання.The article presents differentiation of the notions “interdisciplinary connections” and “integrative education”. A brief characteristics of the history of pedagogical integration development on the basis of interdisciplinary connections perfection to the level of their merging into one pedagogical unity is given. Nowadays pedagogical integration can be traced in all its forms: in interconnection of actions concerning youth education and upbringing; in interconnection of content of different subjects teaching, moreover not only related subjects (such as mathematics and physics) but socalled unconnected subjects (computer sciences and foreign languages); in interconnection of different activities as to the major subject learning. Pedagogical integration is realized by creating “practical synthesis”, it means: joining the content of related subjects into one academic discipline; applying similar methods and techniques of teaching synthesized subject; merging organizational forms of teaching different subjects into one organizational-methodic unity which functions in one educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1440
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мартынова Р. Ю..pdf333.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.