Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1427
Title: Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки
Other Titles: Formation of social values of the future teachers of history during vocational training
Authors: Костенко, Ростислав Валерійович
Kostenko, Rostyslav Valeriyovych
Keywords: цінності
соціальні цінності
ціннісні орієнтації
історичне мислення
професійна підготовка майбутніх учителів історії
values
social values
valuable orientations
historical thinking
vocational training of the future teachers of history
Issue Date: 2007
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Костенко, Р. В. Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ростислав Валерійович Костенко; наук. кер. О. М. Яцій; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 21 с.
Abstract: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Конкретизовано сутність означеного феномена; визначено критерії (інтелектуальний, емоційно-вольовий, мотиваційний, поведінковий) та рівні (високий, достатній, середній, низький) сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії; розроблено комплексну діагностичну методику рівнів сформованості соціальних цінностей, методику формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Виявлено педагогічні умови формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії, що сприяють цілеспрямованому та ефективному управлінню цим процесом. Доведено педагогічну доцільність формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано та експериментально перевірено виховні можливості навчального матеріалу з історичних дисциплін. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования социальных ценностей будущих учителей истории в процессе профессиональной подготовки. Анализ литературных источников позволил конкретизировать сущность таких понятий, как «ценность», «социальные ценности», «социальные ценности учителя истории». Ценность рассматривается в исследовании как материальный или духовный объект, который имеет значение для определенной личности и вызывает у нее ценностное отношение к нему. The research deals with the problem of formation of social values of the future teachers of history during vocational training. Specification of socially focused education of the future teachers of history is opened during vocational training. Pedagogical conditions of formation of social values of the future teachers of history which assist purposeful and efficient control of this process are revealed. Pedagogical expediency of formation of social values of the future teachers of history is proved during vocational training. Experimentally up educational opportunities of a teaching material of historical disciplines are grounded and experimentally checked up.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1427
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kotyk.pdf203.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.