Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1426
Назва: Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки
Інші назви: Formation of social values of the future teachers of history during vocational training
Автори: Костенко, Ростислав Валерійович
Kostenko, Rostyslav Valeriyovych
Ключові слова: цінності
соціальні цінності
ціннісні орієнтації
історичне мислення
професійна підготовка майбутніх учителів історії
values
social values
valuable orientations
historical thinking
vocational training of the future teachers of history
Дата публікації: 2007
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Костенко, Р. В. Формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ростислав Валерійович Костенко; наук. кер. О. М. Яцій; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 291 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Конкретизовано сутність означеного феномена; визначено критерії (інтелектуальний, емоційно-вольовий, мотиваційний, поведінковий) та рівні (високий, достатній, середній, низький) сформованості соціальних цінностей майбутніх учителів історії; розроблено комплексну діагностичну методику рівнів сформованості соціальних цінностей, методику формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії. Виявлено педагогічні умови формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії, що сприяють цілеспрямованому та ефективному управлінню цим процесом. Доведено педагогічну доцільність формування соціальних цінностей майбутніх учителів історії у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано та експериментально перевірено виховні можливості навчального матеріалу з історичних дисциплін. The research deals with the problem of formation of social values of the future teachers of history during vocational training. Specification of socially focused education of the future teachers of history is opened during vocational training. Pedagogical conditions of formation of social values of the future teachers of history which assist purposeful and efficient control of this process are revealed. Pedagogical expediency of formation of social values of the future teachers of history is proved during vocational training. Experimentally up educational opportunities of a teaching material of historical disciplines are grounded and experimentally checked up.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1426
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костенко.dis.pdf1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.