Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14251
Назва: Психолого-педагогічні особливості формування професійної готовності майбутнього вчителя технології
Інші назви: Psychological and pedagogic peculiarities of forming professional readiness of prospective technology teacher
Автори: Лівшун, О. В.
Ключові слова: педагогічна діяльність
психологічна готовність
педагогічна готовність
педагогічна майстерність
компетентність
pedagogical activity
psychological readiness
pedagogical readiness
pedagogical mastery
competence
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лівшун О. В. Психолого-педагогічні особливості формування професійної готовності майбутнього вчителя технології / О. В. Лівшун // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 134-137.
Короткий огляд (реферат): У статі розглядаються роль вчителя трудового навчання у навчально виховному процесі, та особливості формування його психолого-педагогічної готовності до здійснення трудової діяльності. Також проаналізовано модель майбутнього вчителя трудового навчання та її основні складові компоненти. The article analyzes the role of Labour teacher in educational process, describes peculiarities of forming his psychological and pedagogic readiness for labour activity. The author presents a model of a prospective Labour teacher and its basic components.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14251
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
A. V. Lyvshun 2009.pdf91.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.