Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14226
Назва: Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу
Інші назви: The essence of pedagogical mastery of teacher of preschool educational establishment
Автори: Колесник, Алла Георгіївна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Ключові слова: педагогічна майстерність
здібності
pedagogical mastery
abilities
Дата публікації: 2009
Видавництво: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Бібліографічний опис: Колесник А. Г. Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу / А. Г. Колесник // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 101-105.
Короткий огляд (реферат): У статті багатофакторне поняття "майстерність педагога" – визначається як оволодіння професійними знаннями, уміннями і здібностями, які дозволяють фахівцю успішно вирішувати професійні задачі. В основі розуміння феномена майстерності покладено уявлення про професійну діяльність педагога як про складний комплекс, який складається з певне визначеного набору особистісних і операціональних характеристик. The article defines the concept «teacher’s mastery» - a multifactor concept - as mastering professional knowledge, abilities and skills which allow specialist to solve professional problems efficiently. Interpretation of the phenomenon is based on the idea of teacher’s professional work as a difficult complex consisting of a certain set of personal and operational characteristics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14226
Розташовується у зібраннях:2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kolesnyk Alla Georgiіvnа 2009.pdf96.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.