Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14226
Title: Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу
Other Titles: The essence of pedagogical mastery of teacher of preschool educational establishment
Authors: Колесник, Алла Георгіївна
Колесник, Алла Георгиевна
Kolesnyk, Alla Georgiіvna
Keywords: педагогічна майстерність
здібності
pedagogical mastery
abilities
Issue Date: 2009
Publisher: Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"
Citation: Колесник А. Г. Сутність педагогічної майстерності вихователя дошкільного навчального закладу / А. Г. Колесник // Наука і освіта. – 2009. – №7. – С. 101-105.
Abstract: У статті багатофакторне поняття "майстерність педагога" – визначається як оволодіння професійними знаннями, уміннями і здібностями, які дозволяють фахівцю успішно вирішувати професійні задачі. В основі розуміння феномена майстерності покладено уявлення про професійну діяльність педагога як про складний комплекс, який складається з певне визначеного набору особистісних і операціональних характеристик. The article defines the concept «teacher’s mastery» - a multifactor concept - as mastering professional knowledge, abilities and skills which allow specialist to solve professional problems efficiently. Interpretation of the phenomenon is based on the idea of teacher’s professional work as a difficult complex consisting of a certain set of personal and operational characteristics.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14226
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kolesnyk Alla Georgiіvnа 2009.pdf96.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.